ფეისბუქ გვერდის შექმნა – ბიზნეს გვერდის გაკეთება

ციფრულ ეპოქაში, ნებისმიერი ბიზნესისთვის აუცილებელია საკუთარი საქმიანობის ეფექტურად წარმოჩენა, ყველა ძირითადი ციფრული არხის საშუალებით.

ფეისბუქ გვერდის შექმნა მომხმარებლებთან დაკავშირების, ბრენდის ცნობადობის გაზრდისა და გაყიდვების გაზრდის ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური გზაა.

იქნება ეს პატარა სტარტაპი, თუ უკვე დამკვიდრებული კომპანია, Facebook-ის ბიზნეს გვერდის შექმნას შეუძლია არსებითი გავლენა მოახდინოს ბიზნესის განვითარებაზე.

წარმოგიდგენთ დეტალურ ინსტრუქციას, რომელიც დაგეხმარებათ Facebook-ის ბიზნეს გვერდის ნულიდან შექმნაში.

ნაბიჯი 1:

Facebook-ის ბიზნეს გვერდის შესაქმნელად, ჯერ უნდა შეხვიდეთ თქვენს პირად Facebook პროფილზე, რომელსაც ექნება ბიზნეს გვერდის ადმინისტრატორის ფუნქციები.

არ ინერვიულოთ – თქვენი პირადი ინფორმაცია საჯაროდ არ იქნება ხილული ბიზნეს გვერდზე.

შესასვლელად:

გადადით www.facebook.com-ზე.

შეიყვანეთ თქვენი ელ. ფოსტა და პაროლი.

დააწკაპუნეთ შესვლაზე.

ნაბიჯი 2:

გადადით გვერდის შექმნის განყოფილებაში
შესვლის შემდეგ გადადით facebook.com/pages/create-ზე.

თქვენ შემოგთავაზებენ ორ ვარიანტს: ბიზნესი ან ბრენდი და საზოგადოება ან საჯარო ფიგურა.

დააწკაპუნეთ „დაწყება“-ზე „ბიზნესი ან ბრენდი“-ს განყოფილებაში.

ნაბიჯი 3:

შეიყვანეთ თქვენი ბიზნესის ინფორმაცია
ახლა თქვენ შეავსებთ თქვენი ბიზნესის შესახებ რამდენიმე ძირითად ინფორმაციას:

გვერდის სახელი: ეს უნდა იყოს თქვენი ბიზნესის სახელი ან სახელი, რომელსაც ადამიანები იყენებენ თქვენი ბიზნესის მოსაძებნად.

კატეგორია: დაიწყეთ აკრეფა და აირჩიეთ კატეგორია, რომელიც საუკეთესოდ შეესაბამება თქვენს ბიზნესს (მაგ., რესტორანი, ტანსაცმლის მაღაზია, მარკეტინგული სააგენტო).

მისამართი: შეიყვანეთ თქვენი ბიზნესის მისამართი. ასევე შეგიძლიათ აირჩიოთ, გამოჩნდეს თუ არა თქვენი მისამართი თუ მხოლოდ თქვენი ქალაქი და შტატი.

ტელეფონის ნომერი (არასავალდებულო): ეს არასავალდებულოა, მაგრამ რეკომენდებულია მომხმარებელთა მხარდაჭერისთვის.

თქვენი მონაცემების შეყვანის შემდეგ, დააწკაპუნეთ „გაგრძელება“.

ნაბიჯი 4:

დაამატეთ პროფილის და გარეკანის ფოტოები
ვიზუალი აუცილებელია პირველი შთაბეჭდილებისთვის.

პროფილის სურათი: ატვირთეთ თქვენი ბიზნესის ამოსაცნობი სურათი – ჩვეულებრივ, ლოგო. რეკომენდებული ზომაა 170 x 170 პიქსელი.

გარეკანის ფოტო: ეს დიდი ბანერი თქვენი გვერდის ზედა ნაწილშია განთავსებული. ეს შეიძლება იყოს სარეკლამო ბანერი, თქვენი ვიტრინა ან კრეატიული გრაფიკა. რეკომენდებული ზომაა 1640 x 856 პიქსელი.

ატვირთვის შემდეგ დააჭირეთ ღილაკს „შენახვა“ ან „შემდეგი“.

ნაბიჯი 5:

თქვენი გვერდის პერსონალიზაცია
ძირითადი სტრუქტურის შექმნის შემდეგ, დროა დახვეწოთ თქვენი ბიზნეს გვერდი.

დაამატეთ აღწერა
დააწკაპუნეთ „გვერდის ინფორმაციის რედაქტირება“ მარცხენა გვერდითა ზოლში და დაამატეთ თქვენი ბიზნესის მოკლე აღწერა (255 სიმბოლომდე).

დააყენეთ მომხმარებლის სახელი
თქვენი მომხმარებლის სახელი (ასევე ცნობილია, როგორც თქვენი Facebook-ის სახელი) ეხმარება ადამიანებს თქვენი გვერდის პოვნაში. ის მაქსიმალურად ზუსტად უნდა ემთხვეოდეს თქვენი ბიზნესის სახელს. მაგალითად: @YourBusinessName.

დაამატეთ ბიზნესის დეტალები
„შესახებ“ განყოფილებაში დაამატეთ:

ვებსაიტის URL

სამუშაო საათები

ელექტრონული ფოსტის მისამართი

მომსახურება ან მენიუ (ასეთის არსებობის შემთხვევაში)

ფასების დიაპაზონი (არასავალდებულო)

ნაბიჯი 6:

შექმენით თქვენი პირველი პოსტი
სანამ ხალხს თქვენი გვერდის მოწონებას მოუწოდებთ, დაამატეთ კონტენტი, რათა აჩვენოთ, თუ რა არის თქვენი ბიზნესი. თქვენი პირველი პოსტისთვის იდეები მოიცავს:

მისასალმებელი შეტყობინება

კულისებს მიღმა არსებული ხედვა

სარეკლამო შეთავაზება ან განცხადება

გამორჩეული პროდუქტი ან მომსახურება

დააწკაპუნეთ „პოსტის შექმნა“, დაწერეთ თქვენი შეტყობინება, დაამატეთ ნებისმიერი შესაბამისი მედია (სურათი/ვიდეო) და დააწკაპუნეთ „გამოქვეყნება“.

ნაბიჯი 7:

მოიწვიეთ ადამიანები თქვენი გვერდის მოსაწონებლად
როგორც კი თქვენი გვერდი წარმოსაჩენად გამოიყურება:

დააწკაპუნეთ ღილაკზე … (მეტი) თქვენი გარეკანის ფოტოს ქვემოთ.

აირჩიეთ „მოიწვიე მეგობრები“.

აირჩიეთ, ვისი მოწვევა გსურთ თქვენი გვერდის მოსაწონებლად.

ასევე შეგიძლიათ გააზიაროთ თქვენი გვერდის ბმული ელფოსტაში, თქვენს ვებსაიტზე ან სხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე.

ნაბიჯი 8:

გაეცანით გვერდის ინსტრუმენტებსა და ინფორმაციას
Facebook გთავაზობთ ძლიერ ინსტრუმენტებს თქვენი გვერდის სამართავად და გასაანალიზებლად:

Meta Business Suite: დაგეგმეთ პოსტები, უპასუხეთ შეტყობინებებს და მართეთ შეტყობინებები ერთ ადგილას.

გვერდის ინფორმაცია: იხილეთ ანალიტიკა, როგორიცაა პოსტის მიღწევა, ჩართულობა და გამომწერების ზრდა.

რეკლამის ცენტრი: შექმენით და მართეთ Facebook-ის რეკლამები თქვენი ბიზნესის პოპულარიზაციისთვის.

ამ ინსტრუმენტებზე წვდომა შეგიძლიათ თქვენი ბიზნეს გვერდის მარცხენა გვერდითი ზოლიდან.

წარმატების რჩევები
თანმიმდევრულად გამოაქვეყნეთ პოსტები: ეცადეთ, რეგულარულად გამოაქვეყნოთ პოსტები, რათა აუდიტორია ჩაერთოს.

სწრაფად უპასუხეთ: შეტყობინებებსა და კომენტარებზე სწრაფი პასუხები ნდობის მოპოვებაში დაგეხმარებათ.

გამოიყენეთ მაღალი ხარისხის ვიზუალური მასალა: კარგი გამოსახულება თქვენს გვერდს უფრო მიმზიდველს და პროფესიონალურს ხდის.

მნიშვნელოვანი პოსტები დააფიქსირეთ: მთავარი განცხადებები გვერდის ზედა ნაწილში შეინახეთ.

მსგავსი სერვისები:

ლოგოს შექმნა

ღვინის ბრენდირება

ბრენდბუქის დამზადება

ასევე დაგაინტერესებთ:

ფეისბუქ გვერდის მართვა

საიტის შექმნა

სოც ქსელების მართვა